Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Marga Cifuentes κομψή και εξεζητημένη

   Το διεθνές μοντέλο της Αργεντινής η Marga Cifuentes είναι μαζί μας καυτή, σε αυτό το σαγηνευτικό σετ από τον παραγωγό Mariano Rocca. Είναι φοιτήτρια στις δραματικές τέχνες, με τα φυσικά της, χμ... ταλέντα η Marga ξέρει πώς να κινήσει το σώμα της - φορώντας κάτι περισσότερο από τις μαύρες κάλτσες, θα σας ξεσηκώσει όπως καμία άλλη. «Είμαι σε αρμονία με το σώμα μου», γουργουρίζει. «Μπορεί να μην είναι τέλειο, αλλά είναι δικό μου, και νοιώθω πολύ άνετα με αυτό.» Και έτσι όπως απογυμνώνεται για την κάμερα, μας εξομολογείται: «Μεγάλωσα διαβάζοντας erotica, έτσι ώστε πολλές από τις σεξουαλικές φαντασιώσεις μου είναι ψυχικές,» λέει. «Είμαι μια πολύ δημιουργική στοχαστής.» Μην το πολυσκέφτεστε, παιδιά - δείτε την πανέμορφη Marga Cifuentes.
   Μπορείτε να απολαύσετε τις φωτογραφίες στην αρχική τους ανάλυση (width:1150px height:1728px) κάνοντας απλά ένα κλικ επάνω τους και ανοίγουν μετά από 5 δευτερόλεπτα (για το απαραίτητο διαφημιστικό μήνυμα από την AdFly) πατώντας επάνω δεξιά το εικονίδιο http://adf.ly/?id=4961056. Απολαύστε τες!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου